pátek 11. května 2012

Moje radost......

Ano, moje největší radost a citová záležitost je vnučka Kristýnka. Její otec je můj starší syn Petr. Ano, ano a už je to příští týden ve čtvrtek devět let, co mi ji osud dopřál potkat a milovat. Mé jedno z největších štěstí v životě. Před časem mě napadlo uspořádat pro ni narozeninovou párty,takovou menší veselou oslavu,kam by přišly i její kamarádky ze školy a třeba i s jedním z rodičů.Nejdřív jsem chtěla oslavu vytvořit doma, ale můj byt pro více jak 3 lidi je malý a tak bude oslava v kavárně V Mraveništi. Co je Mraveniště? Nedávno vytvořená malá kavárnička pro děti s rodiči či prarodiči. Herna se spousty akcemi pro všechny, kdo chtějí zavítat a posedět.
V Mraveništi je domluvena výzdoba,chlebíčky a jednohubky. Dort pro Kristýnku mi vytvoří přítelkyně synovce od mladšího bratra Honzy. Muzika a natáčeni na kameru bude v režii otce Kristýnky. Bude tanec, hry a podpisová akce.Jak bude probíhat? Každá z kamarádek Kristýnky si nabarví jednu ruku vodovou barvou a obtiskne na bílý papír a pod svou ruku se podepíše.Třeba takto vytvořený "podpisový arch" bude Týně připomínat její první narozeninové párty. A co ještě zbývá - přeci pozvánky - a těmi každá oslava začíná a tak tu jsou :

Pozvánka na oslavu....
A jak vše probíhalo napíšu příště, tedy až po oslavě.



Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za vaše milé komentáře........