středa 25. července 2012

Nedá mi to.......

Ano. Nedá mi to, se nepodělit s vámi o pár slov a fotografií z bratrových kulatých narozenin.
Jak jsem uvedla v jednom z minulých příspěvků, jako dárek jsem mu ušila svoji první patchwork deku a také jsem uvedla, že se v sobotu "rozhodne" zda se mu bude líbit. A rozhodlo : líbila.
Reakce po vybalení dárku : "Jéééé, ta se mi bude hodit."
Prý bude pod ní v létě spát a ne pod prošívanou dekou jako v období zimním.
Tak takhle to dopadlo s patchwork dekou - Červenec - jako dárkem.
Od mých synů - nová navigačka taky udělala velkou radost.
Ale ptáte se proč mi to nedá se nepodělit s vámi o fotografie?
Tak od začátku.
Bratr je velmi činorodý člověk a miluje přírodu. Proto můj syn vybral k oslavě a k našemu setkání chaloupku v přírodě, na ranči s koňmi. Je to kousek za Prosečí.
Spousty zeleně a polí s obilím dává tomuto prostředí volnost a pocity radosti......


A protože můj bratr je taky hodně zvědavý to člověk a všechno, co jde, je prý třeba vyzkoušet.
A na ranči byli koně.......
A proč si nevyzkoušet pohled z koňského hřbetu.......
A poprvé v životě.......
A tak se muselo.......

Respekt.......

Seznámení se.......


Jeho pani běží po trávníku a nevěří svým očím.......

Poprvé v životě na koňském hřbetě.......

Dokázal jsem to.......

Tekutá odměna musela být.......


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za vaše milé komentáře........