středa 5. června 2013

Giveaway - losování.......

Mé milé.
Ze všeho nejdříve vám chci všem strašně moooc poděkovat za nádherná přáníčka k prvním narozeninám mého blogu, které jste mi zanechali v komentářích.
Jste skvělé.
Hodně si vážím vašich krásných slov a mám z nich velkou radost.
Děkuji vám všem.
A nyní se pustíme do losování.
Použila jsem free program na losování a tu je první výherce látek z první fotografie :
Zuzanka - Korálky dnů.......
Druhá sada látek má v losování výherce - Maruška z blogu Makra-patchwork......
A třetí výherce je -  Alenka - VAVE.......
Vylosovaným blogerkám moooc gratuluji a prosím o jejich adresy na můj mail, 
pro zaslání výhry.
A ostatní, prosím , nesmutněte, však třeba toto není poslední dárečkování.......

Všem vám děkuji za vaše zastavení a překrásná přání.......
Opatrujte se a těším se příště. 

10 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. Milá Amelie, děkuji ti za návštěvu a komentík s gratulací. Moc ráda čtu tvůj blog a velmi tě obdivuji za tvou statečnost a lásku pro tvé děti. Jsi úžasná máma a přeji ti hodně, hodně prožitých a krásných dní, v klidu se svými dětmi.....
      Opatrujte se, hezký a pohodový víkend. Jarmila

      Vymazat
  2. Odpovědi
    1. Ahoj Maruško, děkuji ti za účast v Giveaway a takto se to stalo a jsi výherce, Mám radost a ráda ti dárek předám v nejbližším dni.....
      Měj se moc hezky a klidný víkend. Jarmila

      Vymazat
  3. Já moc děkuji, je to moje první blogová výhra:-( Zuzana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Zuzanko. Děkuji ti za návštěvu a je mi radostí a ctí, že právě u mě tě potkala první blogová výhra. Napiš mi, prosím na mail tvou adresu, abych ti mohla dárek poslat.
      Přeji hezký víkend. Jarmila

      Vymazat
    2. Ahoj Jarmilko, adresu ti přepošle Maruška. Teď koukám, že jsem u smajlíka otočila nechtěně závorku - měl se smát. Už blbě vidím i s brýlemi. Opravit to nejde, musela bych smazat celý komentář - o to víc mne to mrzí, že mám velkou radost z výhry - tak se moc omlouvám. Ahoj a hezký víkend. Zuzana

      Vymazat
    3. Milá Zuzanko, Maruška mi vše přeposlala a smajlík vůbec nevadí, s ním si nedělej starosti - vím, jak jsi vše myslela......
      Přeji hezký čas a ne už upršený. Jarmila

      Vymazat
  4. Jejej, Jarmilko, milá, až mi slzy vyhrkly do očí - teď právě jsem zjistila, že jsem vyhrála! Zrovna mám takový těžký den, tohle je nečekaná radost, která mě moc potěšila. Děkuju Ti, Jarmilko, adresu písnu.

    OdpovědětVymazat
  5. jejdajenko gratulujem a zo srdiecka Ti to prajem

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře........