neděle 17. srpna 2014

Peněženky - z posledních dní minulého roku.......

Mé milé,
tyto peněženky jsem šila na konci loňského roku o vánočních a silvestrovských dnech.

Obě "novinové" vznikly doma a fialová byla ušita na Silvestra a Nový rok 
u báječné klubové kamarádky na její chalupě 
a ve fantastické společnosti dalších spolušvadlenek.......
Moooc príma čas.......

Všechny tři peněženky putovaly jako dárek....

Novinová....... 


Fialová....... 


V pořadí druhou "novinovou" peněženku mám nafocenu od mladšího syna a jak?? 

Mé milé, 
rozklikněte, prosím, tento *** odkaz *** a peněženka se ukáže.
A pokud budete projíždět přes foto myškou s podržením levého myšátka, 
peněženka se vám bude hezky do kruhu otáčet.......

Mějte se všechny moooc hezky, užijte si posledních pár prázdninových dní a 
opatrujte se. 
Děkuji za zastavení se....... 

PS. a nezapomeňte - klubová výstava je stále otevřena a to do 24.8.2014 
denně od 10 do 18 hodin

Mezinárodní swap IBS 2  - aneb - bloky z celého světa.......
 

Pokochejte se  *** IBS 2 *** .......

8 komentářů:

  1. Jarmilko jsi šikulka, hned tři krásné kousky:-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Ajko, děkuji ti za pochvalu a přeji ti krásné a pohodové dny. Jarmila

      Vymazat
  2. Peněženky jsou krásné a syn moc šikovný, hned jsem si tu fotku vyzkoušela.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Věrko, děkuji ti za návštěvu a je moc dobře, že jsi vše vyzkoušela.
      Taky se mi líbí, jak se fotografovaný předmět točí, je fotka taková živější.......
      Věrko, měj se moc hezky a těším na tebe, opatruj se a hezký čas. Jarmila

      Vymazat
  3. Peněženky jsou nádherné, na ty si já nikdy netroufnu. Z té novinové látky jsem šila nedávno obal na knihu :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Ivanko, vítám tě a děkuji ti za zastavení se. Víš, když jsem poprvé viděla postup na šití peněženky taky jsem říkala hmhm, tak toto nikdy, ale nedalo mi to, zkusila a musím se přiznat, že je šiji ráda.....
      Novinová látka je zajímavá věc a hezky se z této látky šije..
      Ivo, měj se hezky a pohodově. Jarmila

      Vymazat
  4. Ta novinová je moc krásná!!!! Teda všechno jsou krásné, ale ta se mi líbí moc :-))))

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře........