neděle 7. prosince 2014

Adventní kalendář a podkafíčka.......

Adventní kalendář pro Adámka.......
Podkafíčka jako maličký dárek.......
Hotový adventní kalendář zavěšený na okně v pokoji u mého bratra Honzy a čeká na příjezd jeho vnuka Adámka.......
Pohled na rozzářené oči děcka se nedá ničím nahradit.......

Mé milé mějte se pěkně a pohodově v tomto předvánoční čase.......

PS. Přidala jsem k Věrušce na vánoční *** link párty ***

Je tu spooooooustu krásného tvoření......


12 komentářů:

  1. Kalendář je krásný, ale tolik ponožek, to by se mi nechtělo :). Budu moc ráda, když se připojíš k mé link párty http://verpatch.blogspot.cz/2014/12/druha-adventni-nedele.html.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Věrko, tak jsem se přidala k tobě na vánoční link párty.... Snad jsem vše udělala dobře a moc ti děkuji za tvé pozvání....
      Měj se hezoučky a pohodově.Jarmila

      Vymazat
    2. Jarmilo, díky moc a vítám tě na link párty. Doufám, že nás bude přibývat a i na českých blozích link párty zdomácní stejně jako různé výměny. Přeji klidný Advent.

      Vymazat
    3. Věru, děkuji za přivítání v link párty a bude príma, když tu stále bude......
      Měj se hezky a pohodově. Jarmila

      Vymazat
  2. Odpovědi
    1. Ahoj Ajko, děkuji ti za návštěvu a komentík.....
      Přeji klidný adventní čas. Jarmil

      Vymazat
  3. Odpovědi
    1. Vítám tě Maruško a děkuji ti za pochvalu, potěšila.....
      Opatruj se, prosím, a těším se na setkání. Jarmila

      Vymazat
  4. Odpovědi
    1. Vítám tě Lado a děkuji za návštěvu u mne na blogu.....
      Přeji radostné adventní dny. Jarmila

      Vymazat
  5. Moc se ti povedl, líbí se mi:-) Máculka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Máculkooo vítám tě. Je pro mne radostí číst tvůj komentář. Děkuji ti za návštěvu a přeji ti hezké a pohodové dny. Jarmila

      Vymazat

Děkuji za vaše milé komentáře........