středa 9. dubna 2014

Narozeniny druhého z bratrů.......

Mám dva bratry a jsem tomu ráda.
Jsou to zajímaví muži, kteří většinou věděli a vědí co od života chtěli a chtějí a za život se jim hodně věcí a i snů podařilo splnit.......
Oba jsou mladší o pár let než já, ale šedesátka jim už oběma zaklepala na dveře.
Bratrovi Milošovi jsem tu příspěvek *** Nedá mi to..*** věnovala spolu s ušitím mé první patchwork deky ve žlutém ladění. I o společném setkání na ranči na Vysočině a "potrápení" jednoho koně, v jehož sedle bratr seděl poprvé v životě.......
Bratr Honza potkal svoji šedesátku v loňském listopadu a "oslavil" ji skutečně celkem zvláštním a nečekaným způsobem.......
Jedu v pátek kolem poledne na šicí víkend za děvčaty z klubu a říkám si : je těsně po poledni, zavolám a popřeji bráchovi k narozeninám, už asi bude z práce doma.....
Mobil vyzvání a vyzvání. Cvak. A na druhém konci mobilních "drátů" švagřinka Hana.......
Ahoj, zní můj pozdrav a pokračuji : jéjé, myslela jsem, že mobil vezme oslavenec Honza.
A švagřinka Hanina mi na toto odpovídá roztřeseným hlasem : ne, nevezme, nemůže, je v nemocnici. Včera večer ho odvezla záchranka a asi si tam nějaký čas poleží......
No, do mne jako když uhodí a pomalým hlasem se ptám : a proč jste mi to včera nezavolali.......
A švagřinka mi odpovídá : protože, jak tě znám, tak by jsi v té nemocniční posteli skončila taky,
dva kolapsy v jedné rodině, by bylo moc.....
Jo, měla pravdu. I takto jsem se dost vyděsila.......
Bratr vše přežil a z nemocnice si odnesl v operovaný kardiostimulátor.......
Během hodně krátkého času se mu změnil život.......
Dárek, který jsem pro něho přichystala, jsem mu předávala až na konci prosince a bez oslavy jeho narozenin. Žádná oslava nebyla - nechtěl.......
V těžkých chvílích života si většinou každý člověk přehodnotí priority.......

Projekt " Rybářská" jsem měla v hlavě delší dobu a chtěla jsem použít panely s rybami.......
Panel jsem rozřezala na jednotlivé obrázky a látku s rybářskou tematikou také.......
Režná látka s motivem písma a s pruhy vše doplnila.......
Na spodní stranu deky jsem všila pruh látky s kamiony.......
Deka - přehoz na dvoupostel je ve velikosti 240cm x 240cm.......

Takto vše dopadlo :
nákres
panel s rybami :
látka s rybářskou tematikou : 
první sesazení na zemi .
sešitý střed deky a přidání dalších pruhů :
kamiony na druhé straně : 
hotovo.......

Mé milé, děkuji za návštěvu a mějte hezké dny.......

4 komentáře:

  1. A jak je bratrovi ted ,doufam ze je v poradku.Deka je moc hezka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Eliško, děkuji ti tvou návštěvu u mne na blogu a za poptání na bratrovo zdraví. Zatím se mu daří dobře a je už i zpět v pracovním procesu - nechtěl zůstat jenom doma, chtěl být mezi lidmi.......
      To víš - chlap. Ale bývá někdy i dost unaven a ještě stále bere léky.....
      Snad se mu bude zdravíčko lepšit a lepšit......
      Eliško, měj se moc hezky a také se opatruj. Jarmila

      Vymazat
  2. Jarmilko nádhernou deku jsi ušila, musela udělat velkou radost:-)
    Ajka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Ajko, děkuji ti, že jsi se u mne zastavila a za pochvalu v komentáři.
      Deka se líbila jak bratrovi tak i švagřince Hanině.....
      Ajko, měj se hezky a sluníčkové jarní dny. Jarmila

      Vymazat

Děkuji za vaše milé komentáře........