sobota 9. března 2013

Dárečkový týden.......

Mé milé.
Také rády dostáváte dárky ?
Já moc......
A také ráda dárky dávám.......
A obzvláště mám radost, když se s dárkem "strefím" do vkusu obdarovaného.......

U Ajky proběhla  *** Dárečková výměna ***.
V minulém příspěvku o háčkované myšce *** Myška *** se mě *** Věruška *** ptala, jestli mi přišel balíček. No docela jsem se lekla, protože nic nedošlo.
S poštou jsou někdy problémy i když se za poslední čas - aspoň tady ve městě - dost polepšila,
přesto se občas stane, že něco není tak, jak má být.......
Nakonec mi balíček v úterý na poště dali.......
A tak vám mohu ukázat, co mi za krásné věci Věruška poslala :


Věruško mooooc děkuji a už zdobí.......
Také děkuji Ajce, za hezkou akci - "Dárečková výměna"

S dárečkováním ještě neměl být konec......

Ve čtvrtek mi pošta doručila další obálku a to od *** Martinky *** 
A další nádherné dárečky. Spousta háčkovaných dárečků......
Martinko jsou krásné a mooooc ti za ně děkuji. 
Budou krásně doplňovat velikonoční výzdobu. 
A také chci poděkovat *** Simonce *** za organizaci skvělé "Jarní výměny"  - Simonko děkuji. 
Martinka mi poslala :




Mé milé
Byl to nádherný dárečkový týden, co říkáte ??
A co jsem vytvořila pro blogové kamarádky ?
Tak to vám, mé milé, povím až příště. 
Dárek v rámci " Dárečkové výměny " je už u obdarované blogerky,
ale dárek do "Jarní výměny" je ještě na cestě, neboť jeho poštovní cesta končí na Slovensku.......

Mějte se pohodově, děkuji za všechny vaše milé komentáře k příspěvkům 
a z celého srdce děkuji za návštěvu.......
Těším se příště. 
Přeji všem krásný a pohodový víkend
a radost ve vašich domovech.......

16 komentářů:

  1. Darecky su uzasneeeeeeee aj ja sa uz vytesujem z tych co som dostala od dobrych dusiciek...je to nadherne, ked sa vieme tesit a vieme aj obdarovavat z lasky....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá "Mika" děkuji za krásný komentář a nahlédnutí ke mě.
      Však máš nádherné fotografie tvého krásného tvoření na Picasa.
      Skvělé práce a mnoho inspirace. Děkuji.
      Přeji radost všem doma. Jarmila

      Vymazat
  2. Jů, tys těch dárečků dostala, a samé krásné, to potěší:-))
    Ajka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Alenko, děkuji ti za návštěvu a všechny dárky mě moooc potěšily, udělaly velkou radost...
      Děkuji ti za organizaci krásné Dárečkové výměny, skvělá akce.
      Těším se na tebe příště a měj hezký čas. Jarmila

      Vymazat
  3. Jarmilko, krásné dárečky. Přeju tvořivý víkend. M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Maruško, vítám tě a děkuji za komentík.
      Ano, jsou krásné mám z nich radost..
      Také tobě přeji tvořivý čas a vím, že krásně tvoříš a jsou to nádherné věci.
      Maruško, pozdrav všem u tebe doma a měj se hezky. Jarmila

      Vymazat
  4. Nádherné dárečky!!!krásný víkend!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Michalko, děkuji ti za návštěvu a komentář.
      I tobě přeji krásný a tvořivý čas. Jarmila

      Vymazat
  5. Ahoj Jarmilka, teším sa s Tebou, krásne darčeky.
    Maj krásny víkend.
    Emily

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vítám tě Emily a děkuji za návštěvu. Však máš na blogu krásné tvoření - věnečky jsou úúúchvatné - moc se mi líbí.
      Děkuji ti za komentář a přeji krásné dny, plné pohody. Jarmila

      Vymazat
  6. Ty jsi tedy dostala hodne krasnych darecku.Holky jsou sikovne.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Eliško, moc děkuji za návštěvu a komentář.
      Ano, dostala jsem hodně dárků a už všechny zdobí a dělají mi krásu.......
      Mám z nich radost při vědomí, že dárečky tvořily šikovné ruce mých blogových kamarádek.......
      Eliško, přeji hezký, pohodový týden. Jarmila

      Vymazat
  7. Jarmilko to je krásná myšlenka s těmi dárky..
    Věřím,že udělaly spoustu radosti tobě i ostatním..O to vlastně v tom našem životě jde..Uchovat si radost,lásku a
    pohodu..
    Krásný víkend Ti přeji
    Bi

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Bi, vítám tě u mne na návštěvě a doufám, že se máš hezky a radostně.....
      Ano, udělaly a moc si vážím toho, že někdo pro mne vytvořil tak krásné dárky.
      Dělají mi radost......
      Bi, přeji ti pohodu každičký den. Jarmila

      Vymazat
  8. Odpovědi
    1. Hello Ana. Thank you for your visit.
      Ana, your ponchos are beautiful. This is your nice work!
      The colors are well chosen.
      Have a nice time. Jarmila

      Vymazat

Děkuji za vaše milé komentáře........