čtvrtek 21. března 2013

Jarní výměna.......

Mé milé.
Před nedávnem uspořádala Simonka *** Jarní - Velikonoční výměnu *** .
Simonce děkuji za skvěle zvládnutou akci, která přinesla spoustu krásy a radosti.......

V rámci této nádherné výměny mi byla vylosována Helenka z Prešova.
Helenka nemá blog, ale její překrásné výšivky si můžete prohlédnou na *** sashe.sh ***
a je se na co koukat.......
Jenže pro mne dárky do jarně-velikonoční výměny pro Helenku byly tak trochu "velká neznámá".
Vyšívat sice umím, ale trpělivosti už moc není a tak moje vyšívání odpočívá v krabici.
A také jsem si říkala, že tak, jak vyšívá Helenka - hm, tak to asi neumím.......

Tvořila jsem trochu na velikonoční výzdobu a volba dárků pro Helenku byla "na světě"
Dnes mi Helenka napsala, že balíček na poště vyzvedla a proto vám mohu ukázat,
co jsem pro ni vytvořila.
Mám radost, že se jí líbí barvy i technika zhotovení dárku.......

Nešitý patchwork má své kouzlo a tohle je velikonoční dárek pro Helenku :
Vložila jsem i malé přáníčko k Velikonocům.......

Dárečky, které jsem dostala v rámci této výměny, jsem vám už ukazovala *** Dárečkový týden ***
a jsou krásné a všechny zdobí.

Můj dárek pro Renatku  ***Dárečková výměna ***  je toto:
a také toto :
Děkuji Ajce  *** Dárečková výměna - galerie *** za tuto krásnou akci se spoustou 
nádherného a krásného.........
Galerie, kterou vytvořila Ajka, je vskutku nabitá tvořením......

Mé milé.
Všem vám hodně moc děkuji za všechna krásná slova,
která mi píšete do komentářů, majlíků a zpráv.
Děkuji vám za vaše návštěvy.
Jste skvělé.
Těším se na vás příště.......

17 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. Ahoj Michalko, děkuji ti za zastavení se u mne a komentík.
      Přeji ti krásný večer. Jarmila

      Vymazat
  2. nice idea.

    LG Grace www.zeit-fuer-dich.blogspot.de

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hello Grace. Thank you for your visit.
      Your blog is full of beautiful decoration.
      See you next time. Jarmila

      Vymazat
  3. Jarmilko, povedla se Ti krásná vajíčka i srdíčka. A polšářky šité přes papír jsou nádherné.M

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Maruško, děkuji ti tvou milou návštěvu i komentík. Děkuji ti za pochvalu..
      Opatruj se a přeji hezké dny. Jarmilsa

      Vymazat
  4. Milá Jarmila, keďže nemám svoj blog, ako si už spomínala, chcem sa Ti u Teba na blogu poďakovať za všetky tie krásne vajíčka a srdiečka, ktoré svojimi farbami privolávajú to teplé a farebné obdobie, na ktoré sa už všetci tešíme. Som rada, že mi bolo umožnené zúčastniť sa tejto výmeny aj bez vlastného blogu. Tvoj darček ma potešil aj preto, lebo sama sa tejto technike nevenujem. Mám z neho veľkú radosť. Ďakujem Ti veľmi pekne.
    Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Helenko, děkuji ti za tvou návštěvu u mne na blogu a také děkuji za tvá slova chvály, asi se červenám.......
      Jsem moooc ráda, že tě můj dáreček potěšil. Však Helenko tvé výšivky jsou nádherné, proto jsem umístila do příspěvku i odkaz na tvé stránky s fotografiemi výšivek.....
      A třeba se ti někdy podaří techniku nešitého patchworku zkusit.......
      Přeji ti mnoho krásných tvůrčích nápadů a někdy se třeba ještě v nějaké výměně potkáme.....
      Helenko, měj se moc krásně a radostně. Jarmila

      Vymazat
  5. Moc pěkné dárečky, polštář je luxusní :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Jituško, děkuji ti za návštěvu a komentík. Potěšil.......
      Měj hezké a sluníčkové dny. Jarmila

      Vymazat
  6. Ahoj Jarmilko já dostala od Helenky dárečky krásnou slepičku v košíku a háčkované vajíčka a překrásné ptáčky)))Taky jsem myslela že dostanu rámeček s výšivkou ale Helenka je zlatá a moc mě překvapila)))Po prve jsem se zúčastnila výměny a moc Simonce děkují)))Přejí krásný den Pavlína)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Pavlínko, vítám tě u mne na návštěvě. Děkuji i za krásný komentík.
      Helenka krásně tvoří a skutečně její výšivky jsou nádherné - dala jsem do příspěvku odkaz na její stránky.......
      Však Simončina akce byla moooc skvělá a moc se mi líbila.
      Pavlínko, přeji krásné sluníčkové dny. Jarmila

      Vymazat
  7. Krásné dárečky, váš výměnný projekt je dobrý nápad.
    A musím říct, že tan patchworkový polštář (nebo je to obraz?) je parádní!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Vendy, děkuji ti za návštěvu a komentík.
      Každá výměnná akce je skvělá a přináší spousty radosti a těšení se na tvoření druhého, protože v tom jeho tvoření zanechává kousek sebe.......
      A navíc - tedy aspoň já - jsem příšerně, strašně moooc zvědavá, co mi přijde za překvapení, co mi kamarádka blogerka vytvořila. Krásné pocity.......
      Vendy, přeji krásnou neděli. Jarmila

      Vymazat
  8. Jarmilko ,vše cos dostala i dělala je moc krásné !Vím jakou má človíček radost!Daja

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Dajo, vítám tě u mne na návštěvě a děkuji ti za komentík.
      Ano máš pravdu, Dajo, dárky mě mooc potěšily a udělaly radost a také jsem doufala, že i mé dárky vytvoří hezký úsměv na tváři obdarovaného.......
      Dajo, přeji ti i všem u tebe doma krásnou neděli. Jarmila

      Vymazat
  9. Hello Ana. Thank you for your visit.
    Your blog is wonderful. Your work is beautiful.
    Have a nice time. Jarmila

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře........